close

Hulp nodig?

Wij staan u bij van begin tot einde van uw aankoop.

CONTACTEER ONS

+32(0)59/70 78 23

Leveringen en montage

Afspraken :

  • Leveringstijden : Woonboulevard levert van maandag tot en met vrijdag.
  • Wij maken met jou steeds een concrete afspraak (vaste datum, keuze uit voor- of namiddag).
    Opgelet : als je afwezig bent op de dag van levering of als de leveringsvoorwaarden niet zijn vervuld, draag jij de kosten.
  • Gelieve parkeerruimte te voorzien. Het doet ons plezier als je vooraf bekijkt waar we de vrachtwagen kunnen parkeren. Op drukke plaatsen kan het praktisch zijn om een parkeerverbod/vergunning aan te vragen bij de stadsdiensten en/of politie. Dit is zeker nodig als er een externe meubellift wordt gebruikt.
  • Meten is weten ! Je hebt alles nagemeten : alle deuropeningen en ruimtes zijn groot genoeg om de meubelen te kunnen leveren. Als de meubelen niet binnen kunnen, is dit geen reden tot annulatie en zijn alle hieraan verbonden kosten ten laste van de klant. Als blijkt dat er ten behoeve van de levering een niet voorziene buitenlift nodig is, zal deze worden aangerekend (95 à 170 euro afhankelijk van het verdiep).
  • Plaats maken : je helpt ons en jezelf als je de plaats waar het nieuwe meubel komt vooraf vrijmaakt. Dan kunnen we het meubelstuk meteen op de juiste plaats presenteren.
  • Onze mensen van de leveringsdienst willen graag de bestelbon zien bij het binnenkomen. Hou je deze bij de hand ? Dan kan er meteen gecontroleerd worden of alles wat ze bij hebben overeenstemt met jouw bestelbon.
  • Als je bij de levering een gebrek vaststelt, vragen we dit uitdrukkelijk te vermelden op de levernota. Onze medewerkers nemen foto’s en maken een dossier op voor de dienst na verkoop en de fabrikant. De verkoper bij wie je het meubel hebt gekocht, behartigt jouw dossier en blijft jouw aanspreekpunt tot er een oplossing wordt geboden.
  • Toonzaalmodellen worden gekocht en aanvaard in de staat waarin ze zich bevinden.

Voorwaarden en tarieven :

Als je opteert voor een FULL SERVICE LEVERING, dan doen wij veel meer dan alleen maar bezorgen !

  • Jouw meubelen worden met de grootste zorg uitgepakt en al het verpakkingsmateriaal gaat mee retour naar Woonboulevard voor recycling.
  • Twee professionele Woonboulevard medewerkers plaatsen jouw meubelen op de gewenste plek in huis.
  • Alles wordt vakkundig gemonteerd en correct afgesteld. Wij gaan na of alles werkt en testen eventuele elektrische onderdelen, zoals motoren van relaxzetels.
  • Het correct gebruik van de meubelen wordt zorgvuldig gedemonstreerd. Denk maar aan verlengbare tafels, uitklapbare zetelbedden, salons met opbergruimte, lades of kastdeuren met een push-pull systeem, enz.
  • Bij levering op een verdieping, zorgen wij dat er een meubellift ter plaatse komt. Een meubellift is steeds betalend. De prijs is afhankelijk van het type en de grootte van de lift en de verdieping waarop we de meubelen moeten leveren (zie prijsoverzicht hieronder).

DREMPELLEVERING zonder montage : we zetten de meubelen af op het gelijkvloers. We pakken niks uit en de meubelen worden niet gemonteerd.

Tarieven op aanvraag in de winkel.

Extra service :

  • Terugname van oude meubelen is mogelijk tegen betaling. Gelieve dit vooraf met onze verkopers te bespreken.

Meubellift

Tarieven voor een meubellift in de regio Oostende :

Een meubellift is steeds betalend. De prijs is afhankelijk van het type en de grootte van de lift en de verdieping waarop we de meubelen moeten leveren.

  • 1ste tem 4de verdiep : 95 euro
  • 5de tem 7de verdiep : 120 euro
  • 8ste tem 11de verdiep : 170 euro
  • Vanaf 12de verdiep : prijs op aanvraag

Voorwaarden en raadgevingen voor het parkeren : 

Als de levering gebeurt met behulp van een meubellift, vragen wij je om volgende voorbereidingen te treffen :

  • Een parkeerverbod aanvragen
  • Een vergunning aanvragen (in sommige gemeentes verplicht)