close

Hulp nodig?

Wij staan u bij van begin tot einde van uw aankoop.

CONTACTEER ONS

+32(0)59/70 78 23

Wanneer en hoe kan ik betalen ?

  • Overschrijving : 5 werkdagen voor de levering op onze ING-rekening BE15 3800 1951 2330. Graag in de mededeling het rode bestelbonnummer vermelden.
     
  • Bankkaart : 3 werkdagen voor de levering, in de winkel zelf. Onze mensen hebben geen draagbare betaalterminal bij.
    Een bankkaart heeft, uit veiligheidsoverwegingen, een gebruikslimiet. Zo kan je per dag en per week niet meer dan een bepaald maximumbedrag mee afhalen of betalen. Jouw bankagent weet welke maximumbedragen er van toepassing zijn voor je bankkaart. Het kan handig zijn om hiernaar te informeren. Een grotere som kan -indien nodig- met verschillende bankkaarten worden betaald.
     
  • Cash : in de winkel vóór de levering.

    Opgelet : wij dienen ons strikt te houden aan de nieuwe wetgeving in het kader van de fraudebestrijding. Er mag bij om het even welk verkoopbedrag maximaal 3000 euro cash betaald worden.

Moet ik de kosten voor de levering betalen?

  • Drempellevering zonder montage : we zetten de meubelen af op het gelijkvloers. We pakken niks uit en de meubelen worden niet gemonteerd. 
  • Full service levering : we monteren de meubelen en zetten alles op zijn plaats. We nemen alle verpakkingsmaterialen terug mee.
  • Tarieven op aanvraag in de winkel
  • Meubellift : steeds betalend. De prijs is afhankelijk van het type en de grootte van de lift en de verdieping waarop we de meubelen moeten leveren.